M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年11月19日星期一

燉肉汁 By Recoltge


燉肉汁


我間中會燉肉汁比粉絲仔飲,尤其是病完冇胃口食飯,可以飲多幾次

還記得係萬零換呢個小飯煲,初時係因為佢細細個,方便煮一人午餐比粉絲仔食,到宜家返小學係學校食飯,呢個小飯煲仲會經常用,每日晚飯都有用,係時間長d要煮45分鐘,因為佢用水燉煮飯,所以比較慢,不過佢個慢煮都幾方便我燉肉汁、煮紅豆及糖水...所以用佢頻率都好高



材料~
黑毛豬𦟌 200g


做法~
1.豬𦟌洗淨切片
2.先放水在電飯煲內,再倒轉放小焗碗
3.把豬𦟌放邊位及碗上
4.按slow2小時再加多半小時,共2.5小時
5.燉完先取走豬肉
6.打開焗碗,所有肉汁已在碗內
7.放涼少許便可直接飲









想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


ig mslovekitchen_211



沒有留言:

發佈留言