M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年12月17日星期一

免煮聖誕食品@聖誕老人棉花糖/聖誕樹軟糖/聖誕手指餅




免煮聖誕食品


差不多聖誕節就有好多party,我就會做一些聖誕食品送俾小朋友,尤其是痴痴貼貼嘅手工我就最鍾意,平時整得多蛋糕、曲奇,今次就用原材料去做啲得意嘅聖誕食品

講得免煮就當然免開爐煮,全部只需貼貼劃劃就可以做到,仲未諗到帶咩返學校開Party?可以試吓做呢幾款呀




[聖誕老人棉花糖]





材料~
棒棒
軟糖(頸巾)
朱古力(帽) 
大粒綿花糖
朱古力 啡色、白色、紅色、粉紅色

做法~
1.先㨂圓形綿花糖(不要壓到變形的)
2.棒棒沾食用水才串起綿花糖(不同方向放)
3.用白朱古力在兩粒綿花糖中間貼著
4.軟糖剪開一半成幼條粘白朱古力
5.用牙籤把啡色朱仔點眼、點衫鈕及畫嘴。紅色點鼻。
6.最後貼上帽完成



貼士:
棒棒串入綿花糖是用細力慢慢轉入,太大力會把綿花糖扭曲
貼朱古力要按實10秒待乾才能粘實









[聖誕樹軟糖]


材料~
棒棒
去夾糖店搵糖
任何顏色這款軟糖
我個人喜歡這兩個顔色,都去過唔同地方揾左幾間先見到呢兩個顏色

做法~
1.如相中把軟糖分大細摺起,然後串起,做成像聖誕樹的三角形
貼士:慢慢左右一下轉入去






[聖誕手指餅]


材料~
手指餅
白朱古力
聖誕糖飾物

做法~
1.先沾上白色朱古力
2.然後把不同款式的聖誕糖放上面放平吹乾


*裝飾朱古力可以買無需調溫朱古力
*冬天氣溫低,朱古力好快乾,所以盡量動作要快




用曲奇袋再好再加一些花沾餅落去色彩繽紛



三款聖誕食品,用靚靚聖誕盒放好,已經係一份好有心思嘅聖誕禮物




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig mslovekitchen_211


沒有留言:

發佈留言