M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年2月20日星期六

多果仁鳥結糖(少油少甜版)


杏仁蔓越莓&朱古力杏仁味

這個鳥結糖因為落了大量已焗香的果仁,食出來是外軟內脆,層次分明,又不太甜(本身不愛太甜),自己食或送給朋友一定非常喜歡

綿花糖係主要材料,用相中牌子最好,大粒細粒都可以,只是細粒煮的時候會快些溶(要再快手攪拌以防煮濃)

份量約36糖(半包綿花糖)

材料~

杏仁150g(已焗香)
蔓越莓45g
(以上材料可改為自己喜歡的,如夏威夷果仁,花生,芝麻/提子,藍莓乾...)
無鹽牛油25g
綿花糖150g
(一包有300g我分了一半做原味一半做朱古力味)
奶粉64g

做法~
1.果仁先用焗爐150度焗20分鐘,中途用夾反下,之後用100度放在爐入面keep溫)
1.用不粘Pan/鑊,細火煮溶牛油
2.落綿花糖邊炒邊攪至溶解
3.放奶粉攪拌至溶入綿花糖
4.熄火加入keep溫的果仁及莓快手拌勻
5.襯軟身倒入不粘模或牛油紙上
6.用矽膠鏟或墊上牛油紙用物件壓平(厚度如手指)
7.要完全放凍才可以切
(方法是用刀向前後來回咁切)
8.包上糖紙或糯米紙

朱古力做法~
材料另加5/10g無糖朱古力粉
我用特濃朱古力粉10g做出來的是少少甜,如喜歡甜可以用5g
做法
只是在2.落綿花糖一齊落朱古力粉去煮,及加少少鹽在奶粉一齊落,其他一樣不變


小小心得
*杏仁焗香入口才食到外軟(糖)內脆(果仁)的層次
*全程細火不停炒及要快手
*如果喜歡硬可加點奶粉,再軟加牛油
*熄火後,綿花糖開始凍,如pan邊有些粘著的,這個時候可以用鏟將全部糖推返埋一齊,才倒出來




用不粘Pan/鑊,細火煮溶牛油,落綿花糖邊炒邊攪至溶解,放奶粉攪拌


熄火加入keep溫的果仁及莓快手拌勻,襯軟身倒入不粘模或牛油紙上
~用矽膠鏟或墊上牛油紙用物件壓平(厚度如手指)

朱古力味只是在2.落綿花糖一齊落朱古力粉去煮,及加少少鹽在奶粉一齊落,其他一樣不變



要完全放凍才可以切
(方法是用刀向前後來回咁切)





包上糖紙或糯米紙

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言