M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月11日星期四

滑滑芒果布甸@超簡單做法


做芒果布甸,主角非常重要

今次我用嘅芒果係喺泰國帶返嚟特登做芒果布甸俾粉絲仔,個芒果甜到好似食糖一樣,我一啲都冇誇張,係超甜呀.....

超簡單版當然用啫喱粉到布甸,如果唔怕麻煩可以將芒果打做蓉,再加入魚膠粉,都可以做到,今次這個文章先介紹簡單版


材料~
大芒果一個
芒果啫喱粉二盒
熱水 240g
凍水120g
花奶 250g


做法~
1.先把啫喱粉和熱水拌勻至溶解
2.然後放入凍水,放至完全涼
3.此時可以把芒果起肉切粒
4.啫喱水涼透後加入花奶
(如果啫喱水還暖就加入花奶,便會把他凝固,像蛋法一樣架,所以唔好急)
5.過篩隔走凝固物,使布甸更滑
6.放入布丁杯,然後再放芒果肉
8.放雪櫃4小時以上至凝固





用一個大玻璃盒仲方便,全部放哂入去一盒雪,每次可以只食少少,食幾多攞幾多

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言