M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月26日星期五

免炸西多士 By 東芝水波爐


邪惡西多士,如果唔用油炸,食落口唔油,包包又唔會索好多油,咁...食多幾件都唔使怕

我家水波爐有Hybrid 功能,能做到油炸效果,所以用Hybrid 可以做西多士。講到麵包我當然會自己做一條吐司做西多士喇,咁先係100%自家制造

我好少做吐司,因為粉絲仔唔太鍾意食白麵包。提子包、排包佢就最鍾意,今次特登做一條吐司整西多士俾佢食架,其餘多咗嘅放冰箱,因為短時間應該唔會再食,等遲啲拎出嚟可以焗厚多士,奶醬多,油占多

水合法頂角吐司做法在此

水合法影片詳細做法

免油炸西多士做法~
1.先搽花生醬,我喜歡了粗粒花生醬
2.蛋一隻打散(我隻蛋係孖蛋黃呀)
3.兩邊加四邊沾上蛋液
4.墊上牛油紙

5.Preheat Hybrid 300焗5分鐘,再用250度焗5分鐘

出爐是金黃色的


加牛油及煉奶或楓糖漿比糖醬好味



我今次西多士的頂角吐司,好靚呀

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言