M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年4月27日星期六

Bruno 一口缽仔糕






一口砵仔糕 By Bruno



一粒粒煙煙韌韌一口缽仔糕出爐喇


因為之前諗住買咗一個個碗仔先開始整,但基於買完碗仔除咗搵位放之外,呢d碗仔有冇咩其他用途,所以我一直都冇買到......

宜家用小丸子盤整好方便,可以一排過蒸,不粘又唔駛掃油,一口一粒係我最愛


份量
剛好24個小丸子


材料~
A
紅豆25g
B
100g
粘米粉75g
木薯粉17g
澄麵粉4g
C
200g
蔗片糖45g
黑蔗糖粉45g



做法~
1.紅豆加熱水放入保溫壺焗2小時
2.煮20分鐘焗30分鐘
3.把B材料拌勻
4.把C煮至糖溶解
5.趁熱倒入B粉漿內拌勻
6.先蒸小丸子盤5分鐘
7.放紅豆再倒入漿蒸18分鐘


*煮紅豆另一方法
洗淨後浸一晚,用電飯煲煮45分鐘

*如果冇bruno,當然可以用碗仔代替呀,砵仔碗可以去上海街有得買


                                     {{{影片做法}}}
https://youtu.be/2VWhKaaOnCo






💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

紅豆加熱水放入保溫壺焗2小時
再用煲煮20分鐘焗30分鐘



另一方法就是把浸過夜的紅豆,煮45分鐘





B材料過篩及拌勻




*所有粉類,我用李祥和

尤其是新年做年糕蘿蔔糕,我會用這個牌子,粉質較細幼及滑


C煮至糖溶解
趁熱倒入B粉漿內拌勻


我用這個蔗片糖及黑蔗糖粉



先蒸小丸子盤5分鐘
然後放紅豆再倒入漿,倒9成滿
18分鐘


蒸完見到中間凹入俗稱肚臍,非常完美


這個我是加了黑蔗糖粉,顏色比只用蔗片糖靚
不粘盤用牙籤挑起便可,底部非常平滑

*蒸完放5分鐘,會較容易挑起



這次做了2盤共48粒,大家一致讚好吃,秒殺已經清曬


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言