M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年4月28日星期日

港式一口蛋糕仔 By V仔/ Vitantonio



牛油蛋糕仔

舊式餅店麵包店最懷念係一口蛋糕仔,一啖一口輕輕鬆鬆又可以食幾粒,喜歡他鬆軟又香蛋味,這個是全蛋打發,做法簡單又快,不用分蛋白做,好快就可以做到麵糊即刻焗


如果用焗爐焗,可以一次過焗好多粒,今次用V仔,焗4次已經有32粒,我地當茶點都可以食2日同埋用蛋糕仔模可以固定一粒粒蛋糕形狀做出來非常可愛,小朋友見到一定喜歡



💥💥💥💥💥💥
餅店牛油蛋糕仔/港式一口牛油蛋糕仔 (2.0做法) 👇







份量約32粒

材料~
A
雞蛋 2個(室溫)
60g(我用黃糖)
B
牛油溶液 60g
雲呢拿油 少許
C
低筋粉 110g
泡打粉 1茶匙
牛奶 60g


做法~
1.雞蛋從雪櫃拿出來可以浸暖水10分鐘
2.把A打至杰身(約5分鐘),提起打蛋器能夠畫出紋
3.加B繼續打勻
4.加入已過篩粉類及奶
5.打蛋器不用開,手動左右拌幾下,然後開機快速攪至冇粉粒,切記不要過度攪拌
6.預熱V仔,把麵糊倒入模內9成滿焗3分鐘

*雞蛋要回溫才容易打法或者可以坐熱水打蛋

*如果用焗爐記得買硬身的紙杯仔,才能保持蛋糕形狀,用180度焗大約15分鐘


雞蛋從雪櫃拿出來可以浸暖水10分鐘


我喜歡用黃糖+砂糖,全用黃糖也可以


打至杰身(約5分鐘),提起打蛋器能夠畫出紋

放入唧袋比較容易放入模內


把麵糊倒入模內約9成滿

焗完用蛋糕針或牙籤輕輕取出


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言