M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年12月21日星期三

自家製盤菜


無論過節、新年、冬至,好多人都喜歡食盆菜,因為一煲入邊有好多豐富嘅材料,自己整仲更好,鍾意食咩材料就用咩材料,要富貴嘅更可以加鮑參翅肚,平凡就可以用燒味、雞,想要邊款都可以,不過 最緊要一家人齊齊整整一齊食就最開心,今日冬至我就食自家盤菜

等我介紹下我個自家盆菜用咗乜嘢材料
平凡版盤菜


第一層(蘿蔔豬皮)
蘿蔔先用雞湯煮半個鐘
豬皮用薑出水之後在用薑炒香,加蠔油蚊20分鐘


第二層(炸鯪魚球、炸芋頭)
鯪魚球加蛋黃拌勻再加生粉麵粉炸香
*鯪魚球可以加蝦米芫荽一齊拌勻
芋頭切件撲少少粉炸香



第三層
我加魚蛋角或者隨個人喜好可以加豆卜



第四層
南乳炇支竹蓮藕
南乳用紹興酒拌勻,先落薑,落蓮藕炒香再落南乳、枝竹、適量水炆30分鐘
另外仲有要炇冬菇
冬菇炆前一晚用水浸軟,然後落薑炒冬菇再落蠔油、糖、冬菇水炆30分鐘
(如怕當日太多野炆,可早一日煮好備用)

第五層
仲有要炇冬菇
冬菇炆前一晚用水浸軟,然後落薑炒冬菇再落蠔油、糖、冬菇水炆30分鐘

(如怕當日太多野炆,可早一日煮好備用)

茄汁煎蝦碌、煎生蠔、另外買了白切雞及燒鵝


再用了一罐鮑魚切片,蒸乾瑤柱


最面一層可以自己擺放得靚靚,之後用錫紙冚面煮熱(因為太多材料放唔到蓋想去)

用打邊爐方法一邊煮一邊食

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~





沒有留言:

發佈留言