M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年12月12日星期一

炒素粒粒


Green Monday

我本身唔係全素,不過到星期一我盡量煮素菜或素湯

無論對身體好或者為地球出分力做一點點吧


材料~
豆角 5條
脆肉瓜 1個
粟米 1條
豆腐乾 2件
素免治牛肉半包

*以上材料多少可隨意更改


做法~
1. 把粟米粒切出蒸熟(方便可用罐頭)
2. 豆角、脆肉瓜、豆腐乾切粒
3. 豆角先氽水
4. 先炒素免治牛肉
5. 炒出牛肉的油放豆腐乾同炒吸油
6. 再落豆角、脆肉瓜、粟米加少少麻油,生抽炒勻便可

*如有松子仁可以加入,使材料更豐富增強味道

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言