M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年12月6日星期二

斑斕椰汁綿花蛋糕@鮮斑斕汁 by 水焗法


食麵包食得多,聽日早餐轉下口味食蛋糕

鐘意綿花蛋糕軟綿綿,入口濕潤好以食綿花一樣

上次整斑斕椰汁千層糕,打咗鮮斑斕汁有多,所以一於整斑斕味,呢個蛋糕講真好食過上次去新加坡係機場買果個,我當然冇買一個,只買了一件試食咋^^



材料~
A.
蛋白5個
糖80g(分3次落)
B.
椰漿40g
鹽1/2茶匙
新鮮斑蘭汁20g 
C.
蛋黃5個
全蛋1隻
D.
菜油/葡萄籽油45g
E.
低粉85g(過篩)


新鮮斑斕汁

做法~
1.先把斑斕葉用濕布抹乾淨
2.剪開一條條
3.用攪拌器加水打出汁液
4.用篩壓出汁液備用

雪過的斑斕汁,最濃縮的會浸在底,我會隔走上面的水,下層用來做蛋糕才有斑斕味
(上面一層水可留作上色用,但沒有斑斕味)


椰漿、鹽、新鮮斑蘭汁煮滾(放涼備用)


打散蛋黃後放椰汁斑斕汁及油再打匀


篩入低筋麵粉輕手拌勻

把蛋白打至企身,糖分3次落

取1/3蛋白入蛋黃糊拌勻

再把全部倒入餘下的蛋白輕手cut and fold拌勻

拌勻后提起蛋黃糊像絲帶般滑落

墊牛油紙在㡳,及橫直各一條(因為我不倒扣,所以會用牛油紙拎起蛋糕

在放滿蛋糕糊的焗盤下面,另外放多一個放了水焗盤,放大約一半水

水焗法150度60分鐘,放10分鐘才拎出
,出爐後登3下防回縮


蛋糕切件後放密實盒存放或放雪櫃雪凍食有另一種感覺

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~















沒有留言:

發佈留言