M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年12月11日星期日

天然酵母@鮮葡萄養酵過程



天然酵母(天酵)特別之處就係,每一個人浸出嚟嘅味道都唔一樣,所以做出嚟嘅包都有一個獨特嘅味道,所以我做出既包係獨一無二架

用天酵做麵包,比速酵麵包長時間,因為一發同埋二發都起碼要用上兩個鐘,加上宜家氣溫低所以做一個包,最少6小時架


要做提子酵母,一般浸7-9天,因為不同材料及天氣會有影響,浸完要再餵4天,日日照顧你,為咗做一個天然酵母麵包,其實過程唔係好難,等我簡單介紹一下做法吧


-首先準備一個消毒好嘅玻璃樽,要無菌狀態下進行
(可以放滾水或者用蒸爐蒸之後風乾)
-200g提子洗乾淨切一半去籽
-用200g室溫水+50g糖
-入樽後搖勻
-之後每天搖勻1-2次
(目的把糖及浮在面的提子浸回水中免發毛)
-到第七天開蓋會聞到酒香及會產生好多氣泡

-把提子酵素水隔出


-之後每天用50g高筋粉+50g水拌勻再放入提子液拌勻,放室溫2小時之後放雪櫃,第日拎出嚟放室溫回溫在餵第二次(連續餵四天)

*每次餵完記得用橡筋做記號,因為天酵會升至一倍高



每餵一日,樽入面嘅天酵會越來越多
到第四日餵最後一次,見升到一倍高,大約兩至4小時內,天酵最活躍的時候就可以拎出嚟做麵包啦

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言