M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年4月28日星期日

焗黃立鯧魚@簡易做法




焗黃立鯧魚


這個黃立鯧魚非常啱小朋友食因為小骨多肉,其實佢中間只有一排骨,唔怕多細骨可以放心比小朋友大啖大啖食


在超市買急凍非常便宜,我在街市買大約$30一條,係超市可以買到兩條呀,因為鯧魚上水已經死,二兩款我都有整過嚟食,分別不大,所以係超市買非常便宜呀

*用牛油紙防止粘著魚皮,可以整條反轉



材料~
魚 一條
香茅 2支
鹽 1湯匙



做法~
1.魚洗淨後十五抺乾水份
2.香茅切去頭尾及拍偏
3.把鹽抹入魚肚內及外面
4.香茅放在魚肚內
5.180度焗30分鐘便可






💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言