M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年4月3日星期三

日式豚肉鍋@簡易做法






日式豚肉鍋

係簡易版呀

首先大家睇唔睇到綠色果3片花花💚係咩?

唔駛用𠝹花器,簡易版梗係有咁簡單得咁簡單,仲慢慢𠝹花裝飾😉

答案在食譜內


有乜嘢快過一煲過煮,有肉又有菜,慳返啲時間又係方便我哋忙碌媽媽煮比一班小朋友食👪



材料~
豬肉片10片
盒裝豆腐 一大盒
合掌瓜 少許
娃娃菜 2棵
粟米粒 半碗


調味~
水 250ml
味醂 2湯匙
日本醬油 3湯匙
鰹魚醬汁 2湯匙

*以上調味在日式超市可以找到
*冇以上調味料我亦試過放一粒濃湯寶都可以


做法~
1.先放上250ml水煮滾
2.放入調味,先放菜之後放豆腐再逐片放上豬肉片,最後放合掌瓜花花
3.蓋上中火煮2分鐘後細火煮6分鐘
4.最後加粟米粒煮2分鐘便完成



                                     [合掌瓜花花]



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~
IG mslovekitchen_211


沒有留言:

發佈留言