M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年3月30日星期六

香煎魚柳@簡易做法 (**最簡單伴沙律醬食**)


簡易香煎魚柳



唔駛太複雜,就可以煎出香脆魚柳,簡單伴沙律醬食,好食到粉絲仔話可以加入去我10大小朋友喜愛餸菜

簡單快捷餸菜一定心得忙碌媽媽們喜愛,不過我就係同粉絲仔睇功課、溫默書,冇時間係廚房攪咁耐,而用最簡單方法去完成晚飯既媽媽


材料~
急凍魚柳 2大條
生粉 適量
鹽 半茶匙
胡椒粉 少許
*粉絲仔接受到,如小朋友可以不加



做法~
1.魚柳解凍後洗淨抺乾水份,切件
2.放鹽醃15分鐘
3.每件魚塊粘上生粉
4.中細火先煎魚皮,煎至金黃色反轉煎另一邊便可

*最簡單可以伴沙律醬食
或用蒜蓉加牛油煮成汁淋上面亦可





*我用有皮加拿大急凍鰈魚柳 



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~
IG mslovekitchen_211

沒有留言:

發佈留言