M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月10日星期三

Bruno 章魚小丸子 & 快靚正日式炒麵



我都開始搬爐Bruno 

其實係粉絲爸送比我既母親節禮物,部機出左咁耐都冇打算買,自從出咗紫色開始心動💜

一家人可以圍埋一張枱,一齊煮係好開心,粉絲仔又可以落手落腳扮吓嘢,所以呢部除咗係煮食神器外,其實都係一部親子煮食神器

開機第一爐:
章魚小丸子
日式炒麵

睇吓粉絲仔好俾心機整小丸子

我都係用小丸子粉開粉漿,然後加椰菜絲、蔥粒、八爪魚刺身
粉絲仔唔食八爪魚,改了腸仔

掃油開中火MED預熱,聞到油香味可以落粉漿


*我包章魚粉話可以做40粒,bruno 有24格,我跟章魚粉比例開一半多少少,落咗110g粉及350g水
做出來的小丸子有大有細,唔夠粉漿,下次粉漿要加多少少
用MED煎左10分鐘仲係淡色,然後開大火煎多兩三分鐘先金黃色

煎好後記住要落小丸子必備四寶
小丸子醬、BB沙律醬、紫菜粉、鰹魚碎



快靚正日式炒麵,做法非常非常簡單

先炒熟椰菜,落少許鹽

然後放炒麵在中間,再將拉麵炒鬆

落小丸子醬炒勻已經夠好夠味,當然可以另外買支專係用嚟炒面嘅醬,或者大阪燒醬都可以

加幾塊鴕鳥腎片,已經好好味

炒麵之前,我都買咗少少野燒吓,話晒新爐一定要玩吓先

小丸子粉在超市有這個日本女人頭牌子,或有些烘焙店都有

小丸子醬都係用日本女人頭這個牌子

鰹魚粉我建議買獨立包裝細細包這款,因為大包一開便好快會潮

小丸子紫菜碎,如果整包包時亦可以放包上裝飾用

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言