M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月14日星期日

Bruno燒烤@2017母親節飯



Bruno 係母親節禮物,早幾天已經試過燒小丸子及壽喜燒,今日母親節正日,我們一家不太喜歡大時大節出外吃飯,今晚有新玩具,當然買些好東西在家舒舒服服吃一個快樂母親節晚餐

日本鱈場蟹腳
鐵板燒牛肩脊件件
鐵板燒五花腩
薄切牛脷
生菜(包肉一起食的)
大磨菇
(煎完牛之後煎菇索汁一流,入哂牛味)
三色椒
露筍

另外醃咗雞翼及香腸比粉絲仔

*我冇特別用牛肉汁沾燒烤食物,原味已經好好味,怕油膩我會用柚子醋沾或包生菜食



去日本超市可以搵到燒牛肉汁



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言