M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月8日星期一

尋找曼谷超市烘焙廚房用品2017 @ 多相

來到泰國曼谷當然一定要去超市掃貨同埋睇廚房東西,而超市Big C 相信大部份人都熟悉,所以我唔打算介紹,反正好多人都去過。Big C比我感覺實在太多人,如果買些細細包手信,及日常用品都可以去行下,但如果買調味料,我覺得以下介紹嘅幾間超市就一定滿足到你,因為較Big C人小,行得非常舒服,仲要好多貨係Big C都見唔到,有時間記得去行吓,包你一定有好多收穫


第一個係喺Siam站的
Siam Paragon

落一層係food court 

直行就見到呢間Gourmet Market,人唔多,地方又大又好行

入面有Kitty烘焙工具,仲非常齊全,價錢同係Citysuper 差唔多,如果有啲款香港搵唔到都可以喺度買

好多烘焙工具,但價錢較貴,唔買睇下都開心



有烘焙食材

呢個斑斕粉應該好甜,我諗唔到有咩用

以下呢兩張相係魚露,這個牌子較出名,樽上的年份是代表製造年份,越來越咸,減價47泰幣一支,好抵買


這個斑斕粉,我打算用來做麵包蛋糕都唔錯,非常方便

檸檬葉粉,有時買唔到新鮮檸檬葉,用呢個粉就方便得多

生蝦必需要用呢支醬

好多蝦醬、蟹醬呀

近期好興既碟豆花

薑皂,買來比剛剛坐月既弟婦就最岩

超市出邊除咗有food court ,仲有好多餐廳,要食乜都有,行到攰可以去食下野,high tea下再血拼過,今次我就去咗呢間餐廳食日本A4和牛做lunch

Lunch set都唔錯

粉絲爸叫咗一份試下


我叫咗一份A4和牛試下,1500泰幣連稅(約HKD$400)



還有其他選擇



第二個介紹,係Central world 入面,係伊勢丹內的超市,不過...唔去都唔係一個損失,因為入邊主要係入口貨,同埋好細


我印象中好似係呢到先見到呢個藍象出既乾檸檬葉

好得意既pooh pooh 


好多木製餐具

價錢不算太平


商場內入面有玩具反斗城,如果同小朋友去可以分頭行事


第三間係
Central 百貨公司,又係一間人少有多調味、又大及整齊嘅超市,好好行

Central Food Hall supermarket,係地面果層

呢盒有蜂巢嘅蜜糖係喺呢度先至見到,非常罕有,比飲蜜糖更好,價錢非常抵,必買架

好多香料,呢款仲做緊減價,29-35泰幣,所以我掃咗好幾樽

呢個牌子用玻璃樽夠存氣,買咗樽桂皮


藍將所有調味料,齊齊整整放在陳列架上,可以慢慢揀

泰菜乾料包,買定1-2包放屋企

Boat noddle 醬料,又係香港人至愛的另一個品牌

價錢當然比香港平




行完超市上,有時間可以上6/F家品部望下,可能有意外收穫,我去嗰時好多貨品有八折

見到好多彩繽紛既餐具,是膠造的


木製餐具

見到好多既蘇菲亞公主,仲有好多款式,女孩必like

有Kitty,不過唔係太靚自己又唔係太鍾意

又見到好多可愛既pooh pooh

呢個應該係喺日本100 Yen店嘅貨,但喺日本搵唔到,喺度買都係60泰幣,我鍾意..所以買

還有其他貨品,但價錢唔平,有時間可以睇下




玩具部仲有kitty,不過入囗貨一定唔會平,我只是參觀一下

行到攰可以上7/F food court,都有多款不同國家食物,我係食完lunch先去行超市及家品

泰式魚蛋粉

泰式大頭蝦炒河粉

炸蝦餅

這間spa在central附近,行到攰之後去做個Spa,咁先至叫去泰國嘛,我今次去做咗個3.5小時既身體磨沙+精油按摩,做完之後全身皮膚非常滑,所有疲勞都消失晒,舒服啊...

酒店及Spa會寫係另一個post




除咗烘焙廚具分享,我另外寫了

泰國化妝品
尋找秦國化妝品

摩天輪夜市

曼谷摩天輪夜市河濱碼頭夜市


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言