M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月10日星期三

曼谷Grande Centre Point Hotel Ratchadamn & DIORA Spa


自從粉絲仔出世後,都冇去過泰國了,主要是去日本,因為好多啱小朋友嘅地方,又乾淨,所以今次都係二人行黎曼谷

這間Grande Centre Point Hotel Ratchadamn(曼谷拉查丹利中心洒店)經朋友介紹下入住的,因為近四面佛,地點非常方便

除了洒店分享,我另外寫了超市、廚具、化妝品,連結拉到在最下面👇🏻👇🏻

就在相中直望的路一直行5分鐘轉左行入去便到,如果好似我喜歡shop超市,住這裡非常方便,唔駛搭車行路便可以到,要知道shop超市真係兩隻手都攞唔哂啦....我在另一個post有介紹我行路都去到的幾間超市,連Big C都係行一條直路便到

有個好大嘅open kitchen,內有洗衣機,但廚具不齊全,除咗有電爐,只有微波爐,如果要下處都幾難,不過我地住四日,只是relax一下,都唔會落廚啦


有好大個雪櫃,可以去超市入定貨,飲品、甜品、雪糕...

浴室唔記得影相,入邊都好大,應該同睡房一樣大,有企光及浴缸,值得一讚就係座廁,廁板係自動清洗功能嗰隻及暖暖的,坐上去非常舒服

哈哈..張床擺咗個泰式毛巾sweet裝飾,我相信係老公request 
如果留意到前幾張相,應該見到客廳有一束玫瑰花
故事由20年前開始...我同老公喺曼谷邂逅架,所以今年返曼谷慶祝一下

20周年20支玫瑰花,酒店訂,做老婆開心完當然問下幾錢,問咗好耐,先問到,原來這束20支紅玫瑰係3500泰幣,返香港朋友講先知,紅玫瑰係泰國好難有

房入夜景

一早起來就看到美麗既馬場景

我地每朝游水之後,就分開入去焗桑拿先上房沖涼,入面有兩個桑拿,有濕有乾,有暖水按摩池(戶外泳池都有架)

泳池水深到心口位置,旁邊有個淺水俾小朋友的

這個就是之前講嘅桑拿房,出邊仲有健身房,有時間可以操fit一下


至於spa泰國多的是,不過呢間勝在近Centre個supermarket,所以我地行完supermarket去做Spa



除咗烘焙廚具分享,我另外寫了

泰國化妝品
尋找秦國化妝品

摩天輪夜市

曼谷摩天輪夜市河濱碼頭夜市

曼谷超市烘焙廚房用品

尋找曼谷超市烘焙廚房用品2017 @ 多相


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言