M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月8日星期一

曼谷摩天輪夜市河濱碼頭夜市 2017




黎到曼谷當然要去夜市,最多人認識就係呢個摩天輪夜市,入面除咗好多嘢仲買,仲有好多餐廳,夜晚可以食完飯先慢慢行,除了衣服類,仲有好多不同類型手信買,有食得既又有裝飾類,我自己就對呢啲冇乜興趣,至於家品及木製類,相比下就比較少,有點失望



搭BTS去到深緑色線既Saphan Taksin站有免費接駁船,我去到只見到收費呢隻船,為免嘥時間等,所以比咗30泰幣一位,坐呢隻船入去


入到夜市有super rich唱錢,唔夠子彈隨時可以入彈

大熱天時,見到隻比卡超好辛苦,支持下同佢影返張相

我就係係比卡超後面呢間餐廳食晚餐

門口有好多燒雞,好香呀,可能肚餓喇

叫咗半隻燒雞

菠蘿炒飯

泰式炒通菜

雖然戶外但一啲都唔熱,仲可以望住個摩天輪食晚飯,隔離餐廳仲有live Band,坐係度可以享受埋

呢間有好多靚餐具,同埋木製餐具,我買咗一塊木板

這個是另一間全木製舖頭,我返轉頭已經關門,所以買唔到,太可惜呀




行到攰食埋甜品就走啦,甜品當然要食芒果系列,夜市都有間Mango Tango,總有一間喺左近



夜市地圖

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言