M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月27日星期六

M's Kitchen 水合法麵團影片 @附影片詳細做法


一直以來好想做一條片,係關於水合法麵團做法,因為我最愛用水合法做包,做完嘅麵包放2-3天都仍然鬆軟,自從用水合法做包後,好少再用湯種、老種了

*用麵包機嘅朋友,一樣可以用這個方法做麵團

條片係冇人教冇問過人,自己邊做邊上網搵資料下做的,做咗好幾個夜晚,終於完成

雖然條片唔夠專業,有好多地方需要改進,不過我相信會越做越好


水合法做法影片在此




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~



沒有留言:

發佈留言