M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年5月8日星期一

尋找秦國化妝品 2017


泰國化妝品有咩好,我都係經朋友介紹或者網上資料搵到。未去之前我只用過一隻泰國出嘅眼線筆,已經用咗差不多大半年,我覺得超級好用

以下我會介紹某些化妝品,大家如果去泰國,可以睇下岩唔岩用,因為泰國有些化妝品真係又平又好用架


 係Central World入面有間Beauty Cottage,Centrsl World係Big C對面,去開Big C可以先去Central World行下先,如果Centrsl World不近你,可以上網查下其他分店

店內做緊減價,我立即心心眼😍

較多人買係有:
香水膏
味道淡淡的,比香水還略為淡,不喜歡香水,夏天可以搽這個香水膏

防曬碎粉
我還未用,不過試上手感覺不錯,粉質都好幼滑,折完不用HKD$80,30g好抵用

七仔入邊都有好嘢

成排化妝品,慢慢睇

這盒是去7-11必買既碎粉,我還未用,唔知道好唔好用

包裝非常精美

盒子細細的,方便帶出街補妝用,HKD$35有4.5g

在7-11推介買人氣眼線筆,眉筆

這支人氣眼線筆,係防水防油,朋友介紹用,一用便愛上佢
呢支就係我話用了大半年的眼線筆,好好畫,夠幼細,用好耐都未乾,非常耐用

這支眉筆估唔到咁好畫,只買了一支試下,因為屋企仲有4支其他牌子未開呀,如果唔係可以掃半打,

一支筆有三個頭,完全照顧到畫眉嘅需要,如果係街或7-11見唔到唔使灰心,因爲去到機場我都見到有得賣,價錢只不過貴25泰幣(我見到係新機場)

好彩還可以搵到kitty野架

這張相影低咗我除咗調味料之外其他嘅收穫,係咪見到兩支漱口水,喺泰國買漱口水係特別平架,差不多香港一半價錢,我行李喼大把位,所以先搬兩支返香港,如果買好多重野就唔好帶喇,不過真係平香港好多😜😜


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言