M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年6月5日星期日

手搓頂角吐司@水合法





我懶通常用機打麵團,一來唔駛用力,二來打麵團時可以做其他野,所以會交比機做

身邊朋友說沒有麵包機,人又少唔想整太多,唔想特登買部麵包機返黎,明既,比著我以前,未生小朋友同埋屋企唔多人食又唔係餐餐要食包,都唔會諗買機
,因為用麵包機又或者廚師機打麵團,一般最少用250g粉,可以做到8個包,如果少份量最好都係用手搓

今日有心機,所以試下手搓睇下有無生疏到,下次朋友黎又想玩下搓麵包,起碼唔駛雞手鴨腳

今次呢個唔普通白吐司,入面係卡通黎架,做卡通包最特別係唔切開,唔會知入面個樣係點


先將麵粉及水拌成團,放30分鐘後,可以輕輕拉出薄膜

之後分2次落糖搓勻,再放酵母搓勻再放鹽搓勻(每落一種材料約搓1-2分鐘)我習慣落糖時在盤內搓幾下先放上枱搓及甩打至光滑

最後落牛油搓至麵團吸受所有油份


最後甩打麵團10-15分鐘,直止能拉出薄膜

發酵至8成滿,用200度焗25分鐘,頂角吐司就咁完成

水合法頂角吐司做法在此
http://mslovekitchen.blogspot.com/2016/05/by-bosch-m5.html


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~









沒有留言:

發佈留言