M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年12月14日星期五

幻彩啫喱 (最受歡迎Party甜品)




幻彩啫喱


每逢開party,尤其是生日party、聖誕party,我一定會整呢個幻彩啫喱,無論大人小朋友見到七彩繽紛啫喱都非常開心

雖然白色部份用煉奶做,不過食落不會好甜,味道剛剛好


份量~
錫紙兜 size
21x31cm


材料~

魚膠粉 2
啫喱粉 5盒
(紅、黃、綠、紫、藍色各一)

紅:士多啤梨
黃:芒果
綠:青檸
紫:提子
藍:什莓味





*藍色啫喱粉我在一田及citysuper搵到



做法~
每盒啫喱粉+半湯匙魚膠粉約5g200g熱水拌至溶解放涼後
然後放雪櫃4小時雪硬





膠盒盡量搵唔使太闊,因為啫喱厚/高一點切出來會好睇啲



把所有啫喱切出不同形狀及大細
切啫喱簡單工作,交比粉絲仔做


冬天天氣冷,可以比佢慢慢切,夏天就要快手一些



白色部分
材料~
煉奶  1   350ml
魚膠粉 28g
凍滾水  230g
熱水 230g


做法~
先將魚膠粉用凍滾水拌勻再加滾水攪溶, 然後混入煉奶
完全放涼後才可以加入七彩啫喱內,否則餘溫會把啫喱溶化





如果想精緻啲,說硬後可以切件放入杯,一杯杯非常精美



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言