M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年9月22日星期三

粉絲蝦煲 大蝦炒粉絲



 大蝦炒粉絲 


冬天可以做 #粉絲蝦煲,夏天通常用碟上。最鐘意食入面嘅粉絲,索哂味鍾意食可以用2包粉絲去煮


粉絲唔使分開住 #簡單煮 有咁簡單得咁簡單,煎完蝦原鑊煮粉絲就得㗎,還可以吸埋煎完蝦嘅香味



材料~

大蝦 6-8隻

粉絲 1包 *浸軟後剪一半

薑 2片

乾蔥1粒 *切絲


調味:

蠔油、雞汁/粉 各1湯匙

魚露 1茶匙

水 300ml


做法~

1.蝦洗乾淨,剪走腳及鬚後抹乾水份

2.灑少許生粉煎香兩邊備用

3.用同一穫再加少許油爆香薑,乾蔥

4.落調味及粉絲,水滾後加入蝦拌勻

,加蓋煮1.5分鐘

5.熄火焗1分鐘,焗至收汁便可



*新鮮蝦或急凍虎蝦都可以



😌💬💬💬💬💬😌

因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言