M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年10月16日星期五

栗子蛋糕



♡♡栗子蛋糕♡♡

前幾日買咗磅栗子整咗栗子蓉,諗住整媽咪最愛既栗子蛋糕比佢生日食,佢唔可以食太甜,所以我會做個少甜既栗子蓉及蛋糕比佢,不過今年我沒有時間做...

尋日有時間,簡簡單單整返個栗子蛋糕,順便用咗D栗子蓉,所以我連忌廉都懶得打,全個蛋糕用栗子蓉做夾心及裝飾(如果整黎生日用,當然不會這樣做啦)
攞起個唧袋隨意唧,完全冇諗過點唧,只用2款唧嘴就整咗呢款蛋糕,唔係好靚,不過可以順便練習下唧花
栗子蓉好難控制唧出黎個花形,因為比buttercream軟身,所以唧到唔係好靚咋,自己食都可以啦~~


做法連結在此
栗子蛋糕/海綿杏仁蛋糕@自家製軟滑栗子蓉


我做過的蛋糕可按此連結--
我的2D/3D手作蛋糕相簿

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言