M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年11月2日星期一

鎮江水晶肴肉


肴肉出街食一小碟得幾件,買隻豬手可以整到一大盒(特價最平$40.已經買到😜),自己整話難不算難整,係花心機及時間去做,所以我會係特別日子,比如做節或一大班朋友來吃飯先整,一大盒肉,多些人一齊食就剛剛好~~
材料:
咸豬手     1隻
胡椒粉     適量
薑片         2-3片
雞粉         半湯匙
魚膠粉      35g
做法:
1. 先洗咸豬手,出水15分鐘,沖水,搽胡椒粉
2. 再煲水,放薑片大火煮滾,加入豬手,水高度要過豬手,加蓋以大火煮半小時,轉慢火煮 1.5小時直至豬皮腍及肉熟透,可取出豬手先放涼
(Friendly reminder)
我用staub用細火煮45分鐘,焗半小時便可
3.豬手水留起350g備用(記得過篩除去肥膏雜質)
4. 豬手放涼後切去豬皮(保留),切掉白色的筋,肉用手撕開
5.用保鮮盒,先平放豬皮,再放上肉碎(如果豬皮卷起難平放,可剪開較易平放)
6.之前煲豬手水,用其中350ml
7.將一半湯放魚膠粉,等數分鐘所有魚膠粉吸哂水,座熱水溶解
8.另一半湯加入雞粉再煲滾,熄火後加回魚膠粉湯拌勻
9.將魚膠湯倒入盒中,剛過肉便可,保鮮紙貼著肉封好,上面用重物壓住(可放紙包飲品),放雪櫃雪2-4小時
10.待湯及肉雪到八成凝固便倒入餘下的豬手湯,冚蓋雪8-12小時
11.雪好後用刀界開四邊,倒轉盒拍幾下就可以脫出整塊肴肉,切件上碟,喜歡可拌醋食


如果豬皮卷起難平放,可剪開較易平放

先平放豬皮,再放上肉碎

將魚膠湯倒入盒中,剛過肉便可,保鮮紙貼著肉封好,上面用重物壓住(可放紙包飲品),放雪櫃雪2-4小時

將魚膠湯座熱水溶解

湯及肉雪到八成凝固便倒入溶解的魚膠湯,冚蓋雪8-12小時


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言