M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年1月2日星期六

哨牙麥3D蛋糕 & Cupcake @鮮忌廉唧花+朱古力牌





粉絲仔Birthday Party

上次開完聖誕節Party,相隔兩星期後,今日又開Party😁😁

粉絲仔生日喎,我當然一早問定佢要咩蛋糕啦,原先要閃電王Mc Queen ,因為之前見我做過,最近改囗要哨牙麥

我接到order當然既開心又緊張,開心係因為有新挑戰,緊張係哨牙麥後面個吊勾要點整,好彩最終挑戰成功

今次Home Party食物11大4細

薯仔什果沙律
八爪魚腸
魔鬼蛋
蟹柳/青瓜壽司
雞肉串燒
肉漿意粉
自家迷你漢堡包

《主角》
哨牙麥3D朱古力忌廉嘅花蛋糕

閃電王麥坤,哨牙麥cupcake


我做過的蛋糕可按此連結--
我的2D/3D手作蛋糕相簿

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~






沒有留言:

發佈留言