M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年1月27日星期三

鳯梨餡做法@明火煮/麵包機做法


鳯梨餡做法


~今次會有二款做法~


**有明火煮
或者有麵包機朋友仔,可以用


簡易版麵包機煮~

材料:
菠蘿1個
麥芽糖(約1/3盒)




做法:
1.菠蘿肉切細粒,用攪拌棒打爛,隔走多餘水份不要
2.放麵包機用Jam模式煮
3.煮熱後,才放麥芽糖,直至煮到停機
4.倒出來用明火炒至收乾水分
(如果酸可以另加糖,自己調教味道)
5.放涼後,放雪櫃2小時以上等廷身才用
~~如果不是即日做~~
6.一份份分開包好每次要做的份量,先用保鮮紙再加密實袋/盒,如果放冰箱保存,可存放1個月(因為我習慣一次過會煮多些)

*菠蘿先浸鹽水才切粒
*菠蘿中間比較硬,要再切細粒及用機分開打爛(或不要中間位都可以)
*每個菠蘿甜酸不一,所以糖份自行試味
*麥芽糖要座熱水座軟才容易刮起
*我家象印用jam模式行了25分鐘,才落麥芽糖



**如果全程明火
2.開始改為
煮10分鐘開始出水,隔幾分鐘炒下,直止收乾大部份水分,落麥芽糖炒至乾身(全程約40-60分鐘)菠蘿越隔走多餘水份,會縮短煮的過程



菠蘿先去皮


浸鹽水後切粒


這裡是2個菠蘿


用攪拌棒打爛(如圖)


放麵包機用jam模式


加熱後才放麥芽糖
我家象印用jam模式行了25分鐘,落麥芽糖


停機後轉明火炒至收乾水分(約30分鐘)




明火煮法


**如果全程明火

菠蘿肉切細粒,用攪拌棒打爛,隔走多餘水份不要

加熱後落麥芽糖,隔幾分鐘炒下,直止收乾大部份水分炒至乾身(全程約20-30分鐘)

菠蘿越隔走多餘水份,會縮短煮的過程



這樣還有水份,要繼續炒直至收乾大部水份炒至杰身




完全放涼後一份份分開包好每次做的份量,如果放冰箱保存,先用保鮮紙再加密實袋/盒,可存放3個月



鳯梨卷做法



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~







沒有留言:

發佈留言