M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年1月12日星期四

朱古力轉印紙做法


我平時畫朱古力會用免調溫朱古力,快乾易控制,上次做蛋糕裝飾都係用呢隻朱古力做朱古力牌,原因係我屋企一定有存貨

做法~
將朱古力座溶,放上轉印紙上(小心不要把底面反轉),摸上去有少少凹凸是放上朱古力的,如果要朱古力牌厚身可以待第一層乾7-8成便放多一層,完全乾後撕走轉印紙切,切出所需形狀便可


你睇下我這個放上印有圖案既古力牌,蛋糕即時升價10倍

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言