M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年7月5日星期四

花生醬戚風蛋糕 By Bosch M5 & 東芝水波爐



花生醬戚風蛋糕


有冇人係花生醬控?

我雪櫃一定有樽花生醬,因為我超愛用花生醬搽麵包所以今次用花生醬做蛋糕

一路焗一路散發香濃嘅花生醬味,入口完全食到花生醬香味,我自己就超like,連粉絲仔都話超好味


7吋淺井戚風高身模


材料~
A
花生醬  60g
鮮奶/牛奶  80g
米糠油 40g(或任何淡味菜油)   
B
蛋白 5
  40g
他他粉1/4茶匙(或用檸檬汁1茶匙)
C
蛋黃  5
  20g
D
低筋麵粉   95g




做法~
1.細火把A加熱拌勻(不用煮滾)
2.蛋白打到起泡,加他他粉,糖分3次落打到起鈎




3.繼續用打蛋器將蛋黃,糖打至淡黄
4.加入花生糊拌勻
5.加低筋粉再快手用打蛋器拌勻(太耐會起筋)
7.1/3蛋白均合,再倒入蛋白內輕手拌勻



8. 模具向桌面輕敲除去大氣泡160度焗35分鐘
9.倒扣灘凍才脫模



*如喜歡齊整,可以焗13分鐘拎出界花,其實界花的面,是戚風蛋糕的低部,所以我不會刻意去界花
 *戚風蛋糕一定要焗至表面裂開,中空模可使蛋糕受熱平均及升                                                        得更高,蛋糕體積鬆軟有彈性



淺井戚風模高度,同我手掌差不多大,
一件比之前用開的6吋模更大件


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

👇👇👇
M's Kitchen 親子入廚小天地

仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言