M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年7月16日星期二

粉紅色氣炸鍋開箱@Gmarket


 粉紅色氣炸鍋開箱

見到Gmarket🤭做優惠連運費$360忍唔到手🤟🏻🤟🏻🤟🏻


話說我係6年前已經買過👉🏻第一代氣炸鍋,咁點解6年後再買?原因有幾點✍🏻

~早餐只焗一個麵包唔想用大爐(水波爐)
~炸野係方便
~最最最重要係👉🏻比粉紅色及價錢吸引



其實有時買嘢唔需要理由,只不過土地問題加上玩具太多,又想用嘅時候用得方便,所以諗位置放佢先至係一個問題,始終氣炸鍋都係一件大玩具


尋日收到貨即刻出去電器鋪換插頭🔌,第一機當然用新鮮薯仔🥔去做薯條🍟,其他機用家用15分鐘,我就要差唔多25分鐘先炸到,我相信爐溫去唔到200度有關,不過咁嘅價錢爐溫唔準唔出其,等我炸多幾款再作評價✍🏻✍🏻



#韓國電器要換插頭
#自己衡量保養及安全問題




用其他電器嘅粉紅色對比一下呢個顏色,佢係偏淡嘅粉紅色

韓國電器要換插頭


今次試吓返焗麵包,平時做好的麵包我會放雪櫃第二朝用焗爐焗熱,今次試吓用氣炸鍋160度10分鐘,外表比用焗爐脆入邊仍然鬆軟,如果用嚟焗脆朱(即餐廳食既奶油脆朱仔包)應該唔錯



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言