M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年7月2日星期二

Oreo黑芝麻雪花酥 (**不須用打蛋器**)









Oreo黑芝麻雪花酥

一個小小既餅,入面有很多唔同材料,咬入口有不同層次😄
有餅乾脆😋
有果仁香😋
仲有什莓味😋

食過你就知道嗰種層次分明嘅感覺,我自己就好鍾意食👍👍👍


用棉花糖做既簡小食,最常做係配上可可米早餐做出黎既卜卜粒,其實加入餅乾同埋唔同嘅果仁及果乾,就可以做到呢款雪花酥,不但易整又好食,入面嘅材料仲可以自由配搭,就好似今次我唔用椰絲改用Oreo餅碎,真係十分百搭架




材料~
A
牛油 40g
綿花糖 150g
 30g
B
杏仁 40g
南瓜籽 25g
黑芝麻 30g
紅莓 60g
加拿咸餅乾 180g

片栗粉 適量

*南瓜籽可改其他果仁
*黑芝麻粉可改用朱古粉/抹茶粉...


**麥提莎味可以去這裡
麥提莎椰香雪花酥



做法~
1.先準備盆放上牛油紙,灑上片栗粉Oreo餅碎備用
2.南瓜籽、杏仁芝麻先放入焗爐用160度焗8分鐘後,便可放爐內用餘溫保暖備用
3.牛油放入不粘pan內細火煮溶牛油
4.放入綿花糖煮溶後快手加入粉拌勻熄火
5.倒入B所有材料,用pan上的餘溫快手把綿花糖拌勻所有材料
6.用刮刀壓爛餅乾方便粘上綿花糖
7.倒入牛油紙上,灑上Oreo餅碎大力壓實及壓成所需高度成方形
墊上另一張牛油紙大力壓實及壓成所需高度成方形(方便切割),再灑上片栗粉
8.放涼後便可切件








今次送俾朋友所以每粒獨立包裝再用包裝袋好入好,包靚靚後方便送禮




💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言