M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年6月7日星期五

粟米魚肚羹



家常便飯當然有家常例湯,罐頭湯我只會用粟米湯,其他西式湯比如羅宋湯、磨菇湯、南瓜湯我會自己煮

粟米湯簡單當然可以好簡單去煮,不過想材料豐富些及再好味些,其實都可以好簡單...


粟米魚肚羹

材料~
新鮮粟米半條
魚肚一大片
粟米湯一罐
一細盒雞湯
蛋一個(打散)

馬蹄粉/生粉1湯匙+2湯匙

做法~
1.先用水浸淋魚肚(2小時)
2.2碗水煮粟米(10分鐘)
3.再落雞湯+一罐水及魚肚煮10分鐘
4.然後落粟米湯煮滾(試味淡加鹽/咸加水)
5.落馬蹄粉水煮成羹
6.熄火邊攪邊倒入蛋液成蛋花



我是用英國SK雞汁代替雞湯



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言