M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年5月4日星期五

節瓜豆腐奶白梭羅魚湯@滾湯



奶白梭羅魚湯


我好鐘意飲魚湯

羅魚$28一斤,唔想找2蚊比我,要夠$30,加豆腐、節瓜,啖湯甜到呢

魚湯有豐富蛋白質,大人小朋飲都好好

之前因為我怕洗魚既魚腥味,好少滾魚湯,最近我終於克服咗佢(之前交比姐姐冼><),所以而家每星期都會滾下魚湯飲



份量3



材料~
梭羅魚 1
豆腐 1
節瓜 1
薑 3-4
粗鹽 2湯匙
水 2L



洗梭羅魚方法~
魚先用1湯匙粗鹽用筷子拌勻(用鹽洗),然後沖水2-3次(千萬不要用手洗,會界手),再用鹽洗多次,共2次,用筲箕隔去水份(約1小時)備用



新鮮的梭羅魚呈現反光


做法~
1.先煲水(保持水要滾起)
2.鑊要燒出煙才落油,落魚、薑煎(千萬不要用鑊鏟反魚,如果魚爛了湯會黑及苦的,因為沒有除去腸)
3.煎到魚身轉白(已熟),扔鑊反轉魚煎另一邊
(如果魚已熟,可以輕易推動而不粘著鑊底的)
4.魚煎好後,放入滾起的水在魚中,大火加蓋煮5分鐘
5.加入節瓜、豆腐煮至沸騰轉中細火煮20-25分鐘
6.最後再開大火煮5分鐘
7.慢慢夾起節瓜、豆腐,然後把湯倒出來
8.落少許鹽便可飲








*因爲我會早一點凖備煮湯,我會把湯及材料隔去魚仔,倒入另一鍋內,開飯前方便再加熱

奶白色的湯非常甜






隔去了湯和材料後,所有魚完整無缺及不粘鑊底的

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜





沒有留言:

發佈留言