M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年8月23日星期四

粟米肉粒飯



粟米肉粒飯

  
Show me your love

哈哈

好鐘意呢個英文名

同粉絲爸講我煮左個 show me your love,佢仲以為我煮左乜

簡簡單單一個餸,由細食到大都咁鐘意食,易整又好送飯,心得大小朋友歡迎,兩個食到要添飯呀

講咁耐咪就係呢個

粟米肉粒飯 =show me your love



材料~
梅頭豬肉 300g
粟米湯 一盒
 一個

調味~
鹽、糖、生粉各1/2茶匙
胡椒粉 少許

做法
1.豬肉洗凈切粒醃15分鐘
2.煎香豬肉粒
3.粟米湯加半盒水煮滾後加入豬肉粒
4.蛋打散,邊攪邊加入蛋液把汁液煮至濃稠熄火便可

*或可加少許生粉水把汁液煮至濃稠




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig mslovekitchen_211

沒有留言:

發佈留言