M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年11月26日星期二

自家製麻辣五香肉丁




自家製麻辣五香肉丁



屋企茶記 💏

去茶記最愛 肉丁麵,怕左隻非洲豬🙊 唔敢食😥,自己買豬肉煮肉丁,加少少 #麻辣醬,肉質當然同食罐頭差好遠囉,仲唔會油淋淋👍👍

食幾辣都可以自己調教

我係BB辣



材料~
五花腩 500g
薑 2-3片
蔥 適量


五香汁~
生抽 1湯匙
老抽  1/2湯匙
五香粉  2湯匙
玫瑰露 1 湯匙
鹽 1/2茶匙
糖 1/2茶匙
薑粉 1 茶匙
麻辣醬 1湯匙
辣椒粉 1 茶匙
水 適量   
*水的份量剛過豬肉面便可(可睇相)



做法~
1.五花腩去皮切粒,多肥肉部份可切細粒一些
2.把五花腩及汁所有材料放入鍋
3.水滾後轉細火煮15分鐘
4.開蓋中細火煮約5分鐘至收汁便可



*如五花腩太多肥肉,可將多餘肥肉切走,但要保留適量肥肉,入口才不會太硬


麻辣醬我都係超市買,味道不是太麻,但岩我BB辣嘅人,如果大家有好食可以推介給我呀😜


                                        影片做法可以看這裡👇                                    https://youtu.be/5-wmllq1V4k







水的份量剛過豬肉面便可(睇相)



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言