M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年1月12日星期二

南棗合桃糕 無添加澱粉 養顏補血

 




養顏補血南棗合桃糕 


#無添加澱粉
#純糖煮
#真材實料


我好鍾意食 #南棗合桃糕,就算係街買都唔係隻隻啱我食😖今次終於整到一個自己鍾意食嘅呢個味道😋😍

出面街買唔平,十幾粒都差唔要一百蚊。原來貴得有原因,不過整到一個自己鍾意食🥰又真材實料嘅味道,係冇價嘅。所以要慢慢享受,以為得我自己鍾意食,整完粉絲仔食過佢話好好味喎😒😞


食譜及做法

😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言