M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年1月25日星期一

扮炸大雞脾


扮炸大雞脾

唔係油炸


粉絲仔見到有炸雞脾食勁開心,炸嘢喎,仲要係炸大雞脾。其實都係用包炸粉  *日清炸粉,就可以用焗爐都焗到皮脆肉滑

[我做法]
急凍雞脾解凍後用鹽水浸半小時,抹乾淨,雞脾底厚肉位置𠝹3刀,用炸粉漿醃一日,室溫解凍後,用焗架墊高,220度焗35分鐘 *中途噴少許油在雞皮

氣炸鍋
200度焗40分鐘 *中途噴少許油在雞皮

😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言