M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年1月25日星期一

免揉雲石紋山形吐司




 

免揉雲石紋山形吐司


#快速方法做花紋
#免揉吐司 

做 #花紋吐司通常要做2個麵團,再將2個麵團摺疊做出花紋

呢個雲石紋 簡單好多,只用1個麵團就可以做到,啱晒我呢個又要快又要好睇好食嘅人。切出嚟片片都有唔同花紋 #好治癒

最最最重要係我個免揉麵包做出嚟非常鬆軟又好味

🏴黑色唔係竹炭粉,睇吓你就知


做法


😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言