M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年12月8日星期二

3D 閃電王McQueen蛋糕


整3D蛋糕,首先要切到個蛋糕好有立體感,這個我要繼續學習學習...

我相信只要整得多,一定越做越好,整一個蛋糕,仲要係3D做型,真係用好多好多時間,準備功夫亦不少,不過我樂在其中,所以好enjoy 每一個過程~~







我做過的蛋糕可按此連結--

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


1 則留言:

  1. 請問係咪用甜忌廉打發就可以用來唧花呀?

    回覆刪除