M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年12月8日星期二

哨牙麥cupcakes


今次係我完全沒有準備之下,用最簡單方法做了這個cupcakes ,當諗緊用什麼材料去設計時,又比我搵到mini oreo做車碌,不過,如果再做我應該再會改變一下...

其實今次個主角是3D 閃電王McQueen 蛋糕(放在另一個post內),所以用咗比較多時間去做蛋糕

最開心當然聽到大家都讚...好靚呀~~









我曾經做過的cupcake這連結~
我的手作cupcake相簿


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言