M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年12月26日星期六

芒果糯米磁(長洲版)



以前整芒果糯米磁,會將芒果切粒,包好糯米後放椰絲

近排大熱既長洲版,大大芒果肉包上薄皮糯米,吸引好多人去食,相反我未品嘗過~~

剛剛屋企有大芒果,熟到全屋芒果香,就簡單做兩款芒果甜品
芒果布甸,同埋呢款糯米磁

我用返平時整開糯米磁食譜(因為此食譜放雪櫃一至二天能保持軟軟的)

份量2個芒果(共4邊)

A.

糯米粉100g

椰漿100g

奶100g

糖45g (皮是少甜)

B.

菜油/葡萄籽油1湯匙


做法~
1.將糯米粉,椰漿,奶,糖拌勻

2.加菜油/葡萄籽油1湯匙

3.掃油後大火蒸10分鐘

4.篩上糕粉
5.用保鮮紙貼住糯米面反出來
7.放另一張保鮮紙壓薄身點
8.放上芒果,用刮板包起糯米

*千萬不要用手,糯米非常黏,用刮刀切糯米及卷起包非常方便
*芒果用匙成個起肉(半個)


將糯米粉,椰漿,奶,糖拌勻
,加菜油/葡萄籽油拌勻,

盤掃油


芒果用匙成個起肉(半個)

大火蒸10分鐘


篩上糕粉
5.用保鮮紙貼住糯米面反出來
7.放另一張保鮮紙壓薄身點







想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
Michelle's 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~








沒有留言:

發佈留言