M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年12月19日星期六

Peppa Pig蛋糕 @鮮忌廉唧花



已經第二次整Peppa Pig,冇計由1歲起既小朋友都喜歡,等同迪士尼卡通人物一樣咁受歡迎

用朱古力海綿蛋糕配新鮮士多啤梨做饀,全個蛋糕用鮮忌廉唧花,由於朱古力蛋糕已減糖,我整既不會好甜,因為比小朋友食同埋我整乜都鐘意減糖架~~


朱古力海綿蛋糕2個(可遊覽此blog內食譜)


用牛油紙畫公仔,跟著切外型

在中間放饀

全個包好忌廉後放雪櫃雪20分鐘定形


在此時,可以將打好的忌廉調色,共三隻色

唧花

眼珠我用朱古力


我做過的蛋糕可按此連結--

我的2D/3D手作蛋糕相簿



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~











2 則留言: