M's Kitchen-親子入廚小天地

2015年12月15日星期二

聖誕曲奇



今次整咗可愛薑餅人(有冇留意我同佢加咗對鞋架😜)同埋聖誕樹曲奇比粉絲仔帶返學校送比同學仔,其實呢批曲奇係上星期焗,一直未有時間去裝飾...

雖然一般會用糖霜去畫花,因為可以畫得好靚及顏色視覺好吸引,但此終整比小朋友食,唔想太甜同埋用咁多色素,起碼唔駛成塊曲奇面都係糖,所以我揀用朱古力,不過宜家天氣凍,唧朱古力要快,同時間比賽,但好處係快乾,而糖霜係要烘乾

每晚粉絲仔瞓咗我先可以專心畫架,好喇我夜班工作要開始,睇下有冇時間畫多幾款比大家欣賞下😅😅









想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言