M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年4月24日星期日

美式軟曲奇 @ 朱古力及原味











美式軟曲奇



即是《地鐵站太太曲奇》

喜歡食這種曲奇,因為佢係外脆內軟,入面保持濕潤、軟身及有咬口的,而一般曲奇係乾身及脆

要做到入面軟身既質感,我今次用了2種方法去做,焗出黎曲奇入面既質感都有唔同...

做法唔難,簡單
全程只用手動打蛋器便做到


份量約20-24塊
(我這個是6cm大,如果做原裝版應該約8cm大)


材料~
A
雞蛋1 隻
蛋黃1 隻
B
牛油 150g
(座熱水/叮溶牛油)
C
黃糖 140g
(一定要用濕蔗糖)
D
中筋粉 280g
杏仁粉20g
(如做朱古力味改加20g朱古力粉*Valrhona無糖朱古力粉)
梳打粉 1 茶匙
鹽 適量
E
入爐黑朱古力粒 20-30g
(黑朱古力減少餅的甜度)
*隨個人喜好,可自行加白朱古力粒、果仁、綿花糖增加味道層次感)

做法~
1.蛋用暖水浸10分鐘至室溫
2.用暖牛油,快手加入C用手動打蛋器拌勻
3.加入A再拌勻
4.篩入D,用刮刀拌勻加E
5.放雪櫃雪2小時
6.分做一個個再用手輕壓扁
7.150-160度焗10-12分鐘

*出爐時曲奇面會軟身,吹涼一陣會轉乾,中間還是濕潤及軟身的


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



濕蔗糖可以用相內這個牌子,相內做法是用室溫牛油做,不過比較過,都是上面我寫的方法做出來的質地較軟身

或可以用這個原蔗黑糖,質地都是較濕

近看這個濕黃糖,是不會一粒粒分開的

入爐朱古力焗完不會溶,入口可以能咬到一粒粒朱古力







💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜







沒有留言:

發佈留言