M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年2月9日星期四

日式茄汁雞扒@恆溫穫煎雞扒



相信好多小朋友都喜歡茄汁,所以我很喜歡煮這道家常小菜,因爲做法簡單又易煮,而且茄汁又好好送飯,無論大小朋友都一樣喜歡

首先煮這個茄汁雞扒,我覺得煎雞扒非常重要,怎樣煎到雞皮金黃色而又不怕過火、煎燶唔黐低.....當然仲要要懂得控制火候

我用緊呢個會自動恆溫既穫就非常幫到我手,因為佢自動恆唔怕過火,又唔燶,即是話煎耐咗都唔怕煎燶.......冇錯...仲唔怕會黐低,因為這個Serafino Zani IHC穫會自動恆溫keep230度,所以自自然然就煎到雞皮金黃色,我煎野最愛用佢


材料~
雞扒3
番茄3個(切件)
雜豆半碗

醃雞扒:
豉油2湯匙
生粉1茶匙
紹興酒、鹽、糖、各2茶匙

調味:
水半碗
茄汁2湯匙
味醂2湯匙

做法~
1.雞扒洗乾淨后用廚紙抹乾醃30分鐘
2.開大火預熱恆溫鑊2分鐘,然後落油,調教中火先煎雞皮至金黃色再反轉煎另一邊,用廚紙吸走多餘油





3.洗乾淨穫後,先落油、薑

4.再落番茄加小小鹽炒一下再放調味
5.先試味,如果酸甜度可以便把雞扒放上面加蓋煮3-4分鐘至番茄出水及軟身便可
6.最後放上雜豆拌勻可以上碟



酸酸甜甜好好味...話咁快就食咗半碗飯喇

多謝CLASSES安排今次既試用活動

如果大家對這個自動恆溫穫有興趣可以到以下網址購買及記得用我專屬優惠碼
   專屬優惠碼 (於上述網址使用此code可享額外折扣優惠) :

32k0kx

 訂購網址 :
https://goo.gl/XFCqJT




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~



沒有留言:

發佈留言