M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年2月17日星期五

免油炸雞軟骨 by 東芝水波爐


數數我家水波爐已用了三年多,當時冇宜家咁多人知什麼叫水波爐,我係由朋友介紹下才認識有這個多合一功能既焗爐,最初我係打算買一個家用焗爐,完全冇諗過用6千多元買一個水波爐.....初時只是常常用來焗蛋糕、麵包....之後越知道水波爐功能的好處,就越喜歡用水波爐煮食,今次想講其中一個功能(Hybrid) ,佢可以做到油炸效果的,外面脆卜卜,所以我最喜歡用Hybrid做無油炸雞、吉列豬扒、魚及今次這個免油炸雞軟骨

材料~
雞軟骨1
蛋液1
麵包糠
生粉2-3匙匙

調味:
豉油 2茶匙
鹽、糖、麻油、玫瑰露 1茶匙

做法~
1.洗淨雞軟骨用廚紙抹乾
2.放調味醃2小時
3.先放生粉拌勻才放蛋液之後黏上麵包糠
4.水波爐按Hybrid 200度焗20分鐘

除雞軟骨,還有幾款免油炸食物

食譜在此👇🏻


我今次用檸檬香草、岩鹽醃雞軟骨



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
M's Kitchen 親子入廚小天地
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言