M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年12月7日星期四

自家製乳酪 By Bruno乳酪發酵機


自家製乳酪



這部Bruno乳酪發酵機入屋已經一段時間,今日終於可以開機喇,因為粉絲仔突然話聽日想食粟米片做早餐,所以做定乳酪,明天有暖暖乳酪加粟米片食

我習慣一次過做1L牛奶,做早餐食之外,又可以做麵包做蛋糕用

我用日本的乳酪菌粉直接加入牛奶發酵,因為這個乳酪粉比一般乳酪多好多乳酸菌、益生菌,如果冇乳酪粉可以用兩湯羹原味乳酪加入去一樣做

呢部機除了做乳酪外,其實仲可以慢煮,所以下次試玩下其他慢煮先

做好了的乳酪當然可以就咁食,我最喜歡早餐食,只需加入高纖燕麥或穀物,已經可以做到一個有益又飽肚嘅早餐




早餐配搭有


這個就是粉絲仔早餐~
乳酪加粟米片、提子乾



而我自己就喜歡加
奇亞籽、麥皮、楓糖漿

或者加
奇亞籽、小麥杯芽、楓糖漿

其實還可以配水果、各款堅果....
只要配上自己喜歡的食物就可以


今次用在日本訂的乳酪菌粉做乳酪,因為這包粉比普通乳酪有更多乳酸菌、益生菌

我用28度,初時按了24小時,其實13小時後已經凝固,第二日早上比了粉絲仔食的,是暖暖乳酪早餐




這個狀態是放了13小時,可以睇到已經凝固得好好

做好的乳酪放雪櫃普通格保存,最好3-5天內食完

食到最尾的乳酪會比較水狀,我會用這部份去做麵包、蛋糕



這個抹茶紅豆蛋糕,就是用乳酪機做出來的乳酪做

做法在此



還做了乳酪吐司
做法在此


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


1 則留言: