M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年4月10日星期二

抽真空袋@淘寶好物分享


係淘寶買到呢個(幾蚊一個),超好用壓縮袋

雖然天氣又話涼返,不過點涼都唔需要再著厚褸、厚冷衫及夾綿褸

呢個壓縮袋上年開始用,超值得回購,抽真空完,再攞返出黎仍然保持原狀,最仲要衣櫃比原先放多一倍衣服

唔駛指定要幫邊間買,大家可以打(真空壓縮袋)就有,我用的牌子係影片內有

**記得買多幾個唔同size,尤其是放被,壓縮後超慳位





我最想用這一個45X70cm. size因為可以方便入櫃


掛勾抽真空袋都非常好用,有長有短,一袋可以掛兩至三件衫



有幾易用?可以睇片
粉絲仔示範小朋友都容易抽真空



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言