M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年4月20日星期五

路過流浮山@金蠔




每年都會入流浮山拜祭祖先,但就從未行過流浮山,可能之前同長輩唔方便行街,但粉絲仔開始長大,可以照顧長輩,所以今次我同老公兩個就可以入嚟行咗一轉,順便睇下有冇佢最愛嘅金蠔,入到黎呢條街當然唔止買金蠔,仲有好多海產或者平時用嚟煮餸或煲湯用嘅材料都可以買啲返屋企






行到最入,除咗可以見到咁壯觀既曬蠔景象,好天氣嘅時候仲可以睇到對面嘅深圳




流浮山


流浮山蠔



化痰止咳海星海底椰湯包,入面有齊煲湯材料(有陳皮、南北杏及蜜棗),只要放瘦肉或者加埋粟米煲湯就可以



鹹魚、蝦乾、蝦米我都有入手




蝦籽粉買黎拌蝦子麵或者伴炒飯、大地魚粉放湯煮通粉丶米粉...



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~
ig mslovekitchen_211

沒有留言:

發佈留言